en ängel bland molnen

Jag har en klump i magen och vill inte tro att det är sant..
Man blir alltid lika chockad över att något så hemskt som
detta händer, men jag vet inte riktigt vad man ska tycka om saken
Jag blir både arg, ledsen och besviken, finns egentligen inte ord som
finner känslan rättvis men den finns där iallafall
Jag kände inte henne men den uppfattningen jag fått genom att träffa
henne ett fåtal gånger och av att läsa hennes blogg så
förstår jag det ärligt talat inte
Hon sprudlade av glädje och lycka, men skenet kan bedra

Jag tänker på hennes nära och kära idag och lider med dem,
och trots att det är jobbigt att acceptera så vet jag att hon är
där uppe bland molnen och vakar över er allihop

Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Okej :) Photoscape är ett väldigt bra gratis program som du kan göra sånna saker i med ;)

2010-05-07 @ 11:05:13
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.