sveriges nationaldag

När vi gick omkring i stan så såg vi detta på torget, självklart bara
för att det är sveriges nationaldag idag men jag har aldrig
vetat om att det varit någon slags tillställning för det men tydligen
Jag har inte direkt tänkt på denna dagen innan faktiskt, det är som vilken
dag som helst och den bara flyger förbi typ men det är ju skoj
att det finns dem som tar det mer på allvar om man säger så


När vi kikat klart gick vi vidare mot glassbåten och mumsade i oss en massa!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tack det hade jag verkligen (:



vad sysslar du med idag?

2010-06-07 @ 14:12:17
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.