danmark & tivoli

De två första bilderna & den näst sista är tagna av min babe, resten har jag knäppt!

I början av förra veckan så skulle jag, babe, Sebastian & Emelie haft det underbart
i Hultsfred med sol & musik men eftersom det ställdes in fick vi försöka använda
hjärnan för att hitta på något annat skoj
Och det blev en tripp till Danmark för att gå på Ströget & Tivoli
Efter att Tivoli hade stängt gick vi inom Hard Rock Café och tog varsin drink,
jag valde en Piña Colada och det ska jag inte göra om för det var verkligen ingenting för mig!
Vi övernattade även i Danmark på ett helt okey hotell,
sen att det tydligen var strippklubbar på gatan bredvid fick vi leva med, haha
Dagen efter åkte vi inom Malmö en sväng & shoppade lite mer innan vi tog tåget hem

En helt okey sak att göra med tanke på vår förlust
med Hultsfredsfestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.