so little time so much to do



Imorgonbitti drar jag och denna bruden med pojkvänner och andra folk till Boda borg
Har aldrig varit där innan men det ska tydligen vara som fångarna på fortet så jag är pepp!

På kvällen är det stor födelsedagsfest på fridhem, en massa studenter firar tillsammans
Jag är sjukt pepp på kvällen och hoppas verkligen att den lever upp till mina förväntningar
Pricken över i:et är såklart att söta Emma Brändmark ska dit!

Förvänta er ingen uppdatering imorgon då jag har fullt upp hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.