what to do

Jag tänkte vara duktig och formatera om datorn när jag ändå
var igång med andra grejer, men det gick inte så bra
Min stationära har några år på nacken & eftersom windows 7 inte fungerade,
då jag bara fick bluescreen i tid & otid tänkte jag göra något åt detta
Tyvärr så verkar det inte fungera att installera om den för RAM-minnena
är totalt fördärvade vilket innebär att jag har en icke fungerande stationär dator nu
Må hända att jag är töntig och allt nu, men denna har varit med mig länge
och det kom en & annan tår för jag blev så chockad

Frågan nu är hur jag ska lösa detta..
1. säljer alla datordelarna som de är & köper mig en ny stationär
2. köper ett nytt RAM-minne

Oj oj, svårt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.