Let me entertain you



Bilden ovan gjordes för x antal veckor sedan i skolan,
mycket roligt hade vi kan jag lova!

Förlåt förresten för dålig uppdatering men jag har
haft fullt upp med saker att göra
Nu är i alla fall den pedagogiska dokumentationen
och rapporten klar, det gäller bara att plugga järnet till omtentan på lördag
Hoppas att jag klarar det denna gången, jag behöver det verkligen!
Helgen är också fullbokad så det blir nog inte mycket tid till bloggande tyvärr


Det som står på schemat är,
- Maskerad- och födelsedagsfest för Fläcken
- Omtenta
- Födelsedagskalas för Nicke docka
- Födelsedagsfest för Johan, grillning och sådant
- Morsdag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.