födelsedagsfest med maskerad



Det var maskeradfest för min Fläck i fredags
Kanon kul kan sammanfatta hela kvällen
Att få klä ut sig, att se de andras utklädnad och att träffa nytt folk
Det blev också en del lekar och några fick till och med pris
Även singstar sjöngs en del
Tyvärr höll jag mig nykter och kunde inte följa med gänget
ut till Harrys eftersom jag hade min omtenta dagen efter,
som för övrigt inte gick att göras eftersom de inte hade tillräckligt
med exemplar och inte hade tillåtelse att kopiera upp ett till mig
Så det var extremt irriterande att veta det sedan,
att man hållt sig nykter och stigit upp tidigt helt i onödan

Fler bilder från festen kommer senare men för tillfället
får min söta Fläck representera kvällen

Kommentarer
Postat av: Fläcken

Fyyy, vi skulle tagit ballongbilderna efter att vi hade gjort oss i ordning :P

2009-06-08 @ 17:45:00
Postat av: Jonna

Fläcken: Haha, du som är så läcker där ;D

2009-06-08 @ 18:26:43
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.