Well maybe I'm just tired



Jag har så grymt ont i huvudet och jag orkar verkligen ingenting
Förmodligen så har jag sovit för lite, så det är därför
I hope so anyway!
Idag var jag i skolan på en tre timmars lektion,
den var helt okey men det kändes inte som om det var något nytt
som jag inte visste tidigare om barns läs- och skrivinlärning
Men det blir antagligen bättre

För övrigt så var jag på Ikea med mamma, Uffe och Nicke dockan idag
Kom hem med en filt till Tixie, en äggdelare, en toaborste och ett par batterier
Inte mycket men det får duga för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.