midsommar på öland





Det blev att fira midsommar i Köpingsvik med underbara människor
Vi drog dit i torsdagsnatt för att slippa all trafik och kö,
men vi råkade dock ut för andra konstigheter på vägen
Två katter som sprang rakt ut på vägen, en räv vid trottoarkanten,
två grävlingar som roade sig mitt på vägen och sist men absolut
inte minst, en stor älg mitt på motorvägen
Jag kan ju säga att vi nästan miste livet tack vare den

En kort summering av min midsommar
Sova fem personer i en bil, Björn ska bli tatuerare,
varierande väder, Madde som glömde kläderna, knivslagsmål,
konstigt folk, nyinköpta pumps, dödsfall,
Tompa med sina kommentarer och helt enkelt underbart!

"Hej, jag heter Jensen, jag har mensen
men jag kommer igen sen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.