cleaning up my closet

Städa, tvätta, rensa, bädda rent i sängen, sortera bland alla papper..

Varför hittar man alltid på massor med andra saker att
göra när man egentligen borde plugga?
Visserligen har jag ju påbörjat analysen lite och det är riktigt
bra för att vara jag, eftersom jag är den där sista-sekunden människan
och hör & häpna, analysen ska vara klar NÄSTA vecka.. Haha!
Jag lär väl färdigställa den precis innan inlämning ändå
om jag känner mig själv rätt..
Nahe, nu är det tydligen dags för käk säger min halvnakna karl!

Kommentarer
Postat av: Simone

Joru, sista-minutebn pluggare är jag oxå. dcok blev jag bättre mot slutet och pluggade för brinnande livet. men det är svårt att finna orken och lusten att plugga. i know how it is. när blir du färdig?

2010-05-28 @ 08:26:09
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.