no one's gonna care

Idag lunchade jag på &Vin för första gången och
jag kan absolut säga att det var så gott som jag hört!
Lite synd att man inte fick en efterrätt men vi får
ta igen det när vi äter där en fredag


För övrigt så ringde jag Telenor idag, skulle ju uppdatera
mitt abonnemang & jag ville ändra det lite så det var lika
bra att jag ringde upp dem istället för att vänta på att de skulle
ringa mig. Iallafall så beställde jag en mobil också, behöver
ju uppdatera även det då min pärla har några år på nacken
Men det blev ingen jätte dyr variant utan jag nöjer mig med denna
Den lär dyka upp om några dagar så det ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: pinky

samma som mig :P den lär kanske inte hålla lika länge som din gamla, men annars är den bra :) <3

2010-06-07 @ 17:21:54
URL: http://madelenegyllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.