happy day




Jag hittade två foton som Rockfoto tagit på oss under Hultsfredsfestivalen

Kommentarer
Postat av: Lovie

Jättefina bilds :)

du och david är väldigt söta ihop =)

2009-07-19 @ 19:35:17
Postat av: Anonym

men Jonna! när var det här? mitt minne sviker mer än någonsin! :O

2009-07-19 @ 20:00:26
Postat av: Jonna

Lovie: Tack så mycket gumman, du och Jonas är minst lika söta tillsammans :)



Emelie: Haha, det var nog på Onsdagen eller Torsdagen skulle jag tro :) Man ska vara totally väck när man är på festival!

2009-07-21 @ 21:18:14
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.