kärleksfläcken

 

Trots min dumma magvärk begav jag mig till skolan idag och det var ju trots allt
roliga lektioner eftersom både bild och musik stod på schemat
På bilden fick vi måla roliga bilder som vi skulle döpa och sedan göra en serie av
"Snurran förälskar sig i Slingan och det resulterar i Kärleksfläcken"
Otroligt kreativt och fint blev det vill jag lova!
Idag har jag och Fläcken varit ordentligt tramsiga men det behövs
verkligen då vi har så mycket skolarbeten att göra

- Dramatisera & skriva om Bockarna Bruse i Svenska
- Skriva ett paper på max 4 sidor i Lekpedagogik
- Försöka memorisera Waldorfpedagogiken till debattseminariet i Didaktik
- Skriva ett arbete på 1-2 sidor i de estetiska ämnena
- Rapportskrivning

Det var nog allt som är relevant att koncentrera sig på för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.