happy birthday


(Jag har inga bra bilder på Alex, så därför fick det bli denna från 2008)

Lillebror Alex fyllde hela 15 år idag så ta och gratta honom nu!
Han fick såklart en moped i födelsedagspresent som han önskat sig
Körkortet till mopeden klarade han också,
trots att han inte ens öppnat teori böckerna
Men har man lätt för saker och ting som Alex, så klarar man väl allt

Grattis lillebror, jag älskar dig!

Jag: Alex, gå och tvätta händerna. Du är ju helt svart
Alex:  Men jag tvättade ju händerna igår

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahah låter som min lillebror då :P dem är lika gammla, så det måste vara nått med den åldern. MOppeåldern!! ^^

2009-06-10 @ 22:59:01
URL: http://solfaradis.wordpress.com
Postat av: Jonna

Simone: Hahaha, det har du nog rätt i :D

2009-06-11 @ 00:15:52
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.