inside my head



Vissa dagar tänker jag på tok för mycket och idag är det en sådan dag..

Jag önskar att jag kunde fått uppleva min 18 årsdag, min bal och student
ännu en gång för då skulle allt varit så annorlunda
Han skulle inte bett mig dra åt helvete, han skulle funnits där och han skulle inte ha valt
Hon skulle inte slängt ut mig, hon skulle fått uppleva min lycka, hon skulle visat sin kärlek

Tyvärr kan man inte gå tillbaka i tiden så det enda man kan göra är att försöka
acceptera det och inte tänka på det men det är lättare sagt än gjort..
Det går inte en dag utan att jag tänker på det, ångrar det och
innerligt hoppas på att ni känner ånger!


Kommentarer
Postat av: pinky

jag älskar dig gumman <3

2010-03-10 @ 02:23:39
URL: http://madelenegyllen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kärlek gumman! <3

2010-03-10 @ 12:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.