everything will be alright



Det är inte okey någonstans att vakna vid åtta när
David går till praktiken, och sedan inte kunna somna om
Som tur är så har jag kunnat sysselsätta mig och gjort
mig iordning för snart ska jag åka med Catarina till skolan
Vi börjar inte förrens vid två men de andra ska ha grupparbete och istället
för att åka tåg helt själv så följer jag med till Kristianstad
och går lite i affärer för att fördriva tiden
Förhoppningsvis hittar jag något som får följa med mig hem,
jag har ju trots allt mina presentkort kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.