update



Jag har varit för upptagen för att blogga & det är ju inte helt fel ibland..
I söndags var the girls här & tittade på film & käkade en massa godis,
kanon var det och vi måste verkligen bli bättre på att träffas så där
Men över till annat nu.. Igår grillande vi ute vid Sternö, därav bilden
Tyvärr så fick vi inte riktigt igång den stora brasan så vi satt där & frös
en hel del, men efter ett tag gav vi upp och det var bra det för jag hade knappt
några händer & fötter kvar!

Idag blir det inte mer bloggande förrän senare ikväll möjligtvis för
nu har Emma Hansson kommit & vi ska plugga..
Därefter kommer Lina söt hit och klipper mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.