nothing special

 

Nu har vi räknat våra besparingar, dem vi egentligen inte har
Men vi har bestämt oss för att ta en tripp till Tyskland och fylla på med alkohol
Det är ju så förbaskat dyrt på systemet och inte har man råd att handla där
Man köper hem ett helt lager från Tyskland istället, det är grejer det!

Jag och Lovisa har bestämt att vi ska ha ett veckotema som
innebär att vi ska fotografera något i en vecka och sedan visa varandra
De flesta av mina fotografier kommer troligtvis att läggas upp här på bloggen
Jag är bara så peppad just nu, vill springa omkring
med kameran i högsta hugg och knäppa foton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.