time goes by so fast




Min älskade Nicke docka fyllde hela sex år i lördags
Det är inte klokt vad tiden går fort!
Dockan min var glad för sina presenter kan jag lova,
både Batman spelet, Darth Vader dräkten och Star Wars legot
Vi blev bjudna på god smörgåstårta från golfkrogen
och såklart jordsgubbstårta på det

Senare på kvällen drog vi till en barndomskompis till David
som bodde i Hällevik och skulle ha grillkväll
Johan hette han och hans flickvän visade sig vara Emelie,
en jag gått i samma klass med på höstadiet
Världen är liten, eller vad säger man!
Även Fransson, Patrik, Björn, Simon, Johan och Chrille var där
Det blev en lugn kväll för mig och David
och vi drog hemåt runt 12 tiden och sen sov vi gott i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.