now it's finally sommarlov




Idag började mitt sommarlov på riktigt och hur underbart är inte det!
Nu blir det någon veckas ledighet och sen är det dags
att ge sig på det igen, för då börjar sommarkursen

Jag kom på en sång som man alltid brukade sjunga på skolavslutningar
och liknande men tyvärr så hittade jag inte den någonstans
Men ni kanske kan hjälpa mig! Så här går den i alla fall,

Sommarlov solen lyser skönt, sommarlov gräset är så grönt
Himlen blå vill jag nå när jag fångas utav vinden
Sommarlov sköna sommarlov

Kommentarer
Postat av: Simone

Fan vad nice med sommarlov ^^ jag har en rapport kvar sen har jag officielt sommarlov till i augusti^^ :P super nice.

2009-06-04 @ 11:01:09
URL: http://solfaradis.wordpress.com
Postat av: Anonym

..Havets vågor saktar rullar in, och jag känner; sommaren är min!"

Ungefär så fortsätter den har jag för mig. Den sjöng jag på skolavslutningen för länge sen. I 2-3an tror jag det var=)

2009-06-05 @ 18:10:26
Postat av: Jonna

Simone: Du får skriva den där rapporten riktigt snabbt så får du sommarlov sen :)



Anonym: Så gick den nog ja! :) Riktigt länge sen jag hörde den..

2009-06-07 @ 20:16:37
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.