Sorgfågel


(Bild från google.se)

Läste på aftonbladet att Annika Östberg ska komma till Sverige
och det var verkligen på tiden tycker jag
För er som inte vet så har hon suttit i amerikanskt fängelse i nästan 28 år
för något som hon inte gjort och nu kommer hon äntligen hem
Hon är dömd för ett dubbelmord på sin pojkvän och en polis
Anledningen till att jag vet vem denna människa är att jag
läst hennes bok Sorgfågel i gymnasiet och den var riktigt bra
Där förklarar hon hela händelseförloppet undet mordnatten,
hur poliserna antastade henne och hennes oskuld
Det är svårt att inte tro på det hon skriver så jag vet
egentligen inte riktigt vad jag står i denna frågan men från
det jag läst verkar hon oskyldig och det är på tiden att hon får komma tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jonna Jonasson
21 år ung. Musik. Envis. Natur. Pyssel. Pluggar till förskollärare. Fotografier. Djurälskare. Mobilberoende. Busig.

Alla fotografier är tagna av mig om inget annat anges.